Lappy ^_^





arghh..today 1/7/2009 aku pegi kl, balik hari, sungguh memenatkn.pegi sana sbb mahu beli laptop.huyeh huyeh. :p.sampai ke lowyat, terus pegi kedai kawan.then bayar.dia tanya, nk kotak ke tak..aku pon jawab, 'tak mau'..da terbiasa ikot mak aku, mak aku xske kotak2 neh.. :p..then call mak aku ckp da amek laptop, whew..then dia suh update blog, letak gamba, dia nk tengok..lol..ni yg update terus neh..lalala..ni gamba neh.. :p..

ni spec lappy baru i.. :p..
www.tips-fb.com
Category: 8 comments

8 comments:

ɥ s ɐ u said...

huii..
nnt bleh la aku pinjam..
hahaha

sweetiebumble said...

eksyen!! bwek! bwek! xadil xadil.. ayien xdpt pape pn.. angah kne banje kipas.. belikan kipas lptop.. huhuhuhu.. :p

ieda said...

angahhhh......~

ble blk kL?

nk pinjam laptop...

ngeh3x...

;D

amirhanif said...

nash : ngeh ngeh..
sweetiebumble : bwek ! :p
ieda : ahaha..angah balik xnk bawak balik laptop :d

myra sham said...

wa wa laptop baru tuh

amirhanif said...

myra sham : ehehe..tp taley lawan laptop myra..sony kan :D

myrasham said...

xde makne nye. sume sama je. pki utk online jugak kn ?
haa amir lebih cket, utk download movie and main dota ahhaha

amirhanif said...

ahaha.btol2.lebih sket.tp xminat maen dota kat laptop.xbiasa.lol.biasa guna keyboard desktop best :p.